Priedes fauna

priedespasts@gmail.com

man man

šis ieraksts vairāk Zanei, par to ka vīrieši nav tikai S****  V****.hehe

bet viņiem ir arī lieli sapņi un viņi strādā smagi

šeit interviju gabali no skeitbordistu intervijām. it kā varbūt mazliet dīvaini, kā puiši var nebūt nekad dzīvē strādājuši, bet iztiek labi visu dzīvi vienkārši vizinoties uz dēļa, bet laikam jau var visu, ja tic, ka var. dažiem starp citu nemaz nav telefona. oosom

kad man bija 13 mamma veda uz skeitparku, ja teicu, ka man vēlāk būs kur palikt pa nakti. vienmēr teicu, ka palikšu pie draugiem, lai gan vienmēr nakšņoju turpat skeitparkā. man tur vienkārši bija jābūt. skeitbordam es ziedoju vairāk nekā daži cilvēki domā

godīgi, man liekas skeitbords manī iemīlējās pirmais un viss ko es varēju darīt ir turēt solījumu, un palikt tam uzticīgs, strādāt pie tā spēcīgi. es nemuļķoju ne sekundi, pat ja cilvēki muļķo mani…bet manas sekundes vienmēr ir garākas

manu skeita video sauks “Trakā pasaule”, jo pasaule ir traka un ja tu nezini par ko es runāju, tad paskaties ārā

/Anthony Williams

nauda mums nebija objekts

mēs vienkārši bijām netīri bērni

piezvani man, ja skeitbords tev ir piedzīvojums un traks celojums

jo es to esmu redzējis

es tur esmu bijis

/Brian Wenning

jau kad biju mazs skeitoju ļoti vēlu, tad pagulēju kādas 3h un gāju uz skolu( saņēma ļoti labas atzīmes). bet nu nedēļā vienu dienu bija jāatpūšas, jo sāku jau dzirdēt galvā visādas balsis

joprojām skeitoju katru dienu, jo tas man ir sidī, tagad arī strādāju pie vienas filmas un ja sanāks būs forši, ja nē tad tas vienkārši paliks tas ko man patīk darīt. mans ķermenis vienkārši ir sačakarēts, nu es esmu ļoti vecs. negribu lai bērni ietu uz filmu un visu laiku justu līdzi, ka tam bija jābūt sapnim bet nu tas man ir murgs

/Rodney Mullen

(šis džeks ir mans favorīts, lai gan viņam balvu ir noteikti wuhuuu*, nevienas viņam nav mājās, jo viņš nav tas puisis, kas draugiem atnākot grib teikt-paskaties kas es biju!- bet vienkārši, lai viņu redz tādu kāds viņš ir šobrīd)

šeit arī divi skeitborda giganti( Rodney Mullen, Tony Hawk). puiši jau no mazotnes kopā sacentušies un tik jauki skatīties cik viņi kopā vienkārši izbauda viens otra sabiedrību, un par visu pasmejās

I may be a mystery
But I’m mostly a man
And if I can’t do
What you want me to
then just let me
do what I can
See I know you’ll understand
now I’m a lover
and a fighter
it’s only been once or twice
that I’ve ran
But I’ve been there
I got the pain to prove it
But i lived to fight again
and I know you understand
We’re the pieces to a puzzle
the big picture and plan
but until I know
for certain
You have to take me as I am
And I hope you understand
ELLO!

 

No comments yet»

Komentēt

