Priedes fauna

priedespasts@gmail.com

Arhīvs priekš 27 novembrī, 2009

uz smaidu velk

kā vienmēr man kkas ienāk prātā, kādas lietas ko gribētu sev apkārt, uz sienas, uz grīdas, pie žaketes, matos…

un tad es iedomājos par briedi spoguli

tā ka spogulis ir pa vidu un apkārt tam brieža forma. kad es ieskatos spogulī es būtu tā kā briedī. jo ja nomaina mana uzvārda pirmo burtu no p un b( kas ir skanoši līdzīgi) sanāk briede…un brieži ir skaisti un stalti Mmmm

un tad es arī to pasūtīju(:

UN

kad atnāku mākslinieks saka- spogulis kā pamats bija par mazu un ragi neturējās, sanāca tikai ausis un brieža purniņš arī par lielu, lai varētu ieskatīties spogulī

beigās cūciņa (:

vēl jāpadomā varbūt derētu krāsojums

FOR FUN

rīta cēliens ar piepampušām acīm into the wild

Lasīt pārējo šī ieraksta daļu »